Brandje in verpleeghuis De Voord Elburg.

26-07-2017

Rond 16.00 uur werd de brandweer gealarmeerd via de rookmelder op de kamer van een bewoonster van De Voord, door snel ingrijpen van BHV medewerkers kon de brand welke was ontstaan in een matras snel worden geblust.

De brandweer heeft nacontrole gedaan en de kamer geventileerd, de bewoonster van de kamer is voor controle i.v.m. inademen van rook mee genomen naar het ziekenhuis, de twee BHV medewerkers zijn ter plaatse behandeld door door het ambulance personeel.

 

Van de Kolk  - NWVFoto.nl

NWV© All rights reserved 2017